Закінчився навчальний рік і тому ми зібрались сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора школи на посаді протягом 2016 – 2017 навчального року.

На цих загальних зборах ми керуємось наказом Міністерства освіти і науки України № 178 від 23 березня 2005 року “Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю” на підставі схваленого президією Дубенської районної ради Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів Дубенського району про свою діяльність перед трудовим колективом та громадськістю ( протокол № 8 від 01.04.2014 року), наказу відділу освіти Дубенської райдержадміністрації № 68 від 04.04.2014 року “Про затвердження Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів Дубенського району про свою діяльність перед трудовим колективом та громадськістю”

У 2016 – 2017н.р. колектив школи спрямовував свою діяльність на реалізацію Конституції України, державної національної програми “Освіта” (Україна XXI – ст.),Законів України “Про освіту “ та “Про загальну середню освіту”, Національної програми виховання дітей та учнівської молоді в Україні, національної програми «Діти України», та інших правових та нормативних актів у сфері освіти.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного року, я керувався Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов”язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього закладу.

Законодавство України про загальну середню освіту базується на Конституції України і складається з Закону України “Про освіту”, Закону України “Про загальну середню освіту”, інших нормативних правових актів.

Відповідно до перерахованих документів громадяни України мають право на безкоштовну освіту в усіх державних навчальних закладах незалежно від статі, раси, національності, соціального і майнового стану, роду та характеру занять, світоглядних переконань, належності до партій, ставлення до релігії, віросповідання, стану здоров”я, місця проживання.

Відповідність за здобуття повної загальної середньої освіти дітьми покладається на їх батьків, осіб які їх замінюють або навчальні заклади де вони виховуються.

Микитицька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів є комунальною власністю Дубенської районної ради Рівненської області. При школі функціонує філія с.Кам”яниця. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Дубенської районної державної адміністрації, якому делеговані відповідні повноваження.

Шкільне приміщення здане до експлуатації у 1935 році. Забудова була спланована як навчальний заклад і протягом 82 років використовується за призначенням. Враховуючи особливості проекту будови навчального закладу дане приміщення відповідає державним санітарним правилам та нормам. Капітальний ремонт не проводився, щорічно проводиться поточний ремонт.

На території школи знаходиться спортивний та географічний майданчики.

З метою покращення зовнішньої естетичної культури загальноосвітнього навчального закладу, як центру культури на селі, щороку впорядковуються шкільні клумби, проводиться озеленення пришкільної території, ремонт будівлі школи, надається задовільний естетичний вигляду шкільній території.

Відповідно до освітнього рівня у школі функціонують такі ступені здобуття освіти:

І ступінь – початкова школа (1-4 кл.) – термін навчання 4 роки;

ІІ ступінь – основна школа (5-9 кл.) – термін навчання 5 років.

Викладання навчальних предметів у школі ведеться державною українською мовою. Навчання проходить в І зміну.

На виконання вимог законодавства, щодо охоплення всіх дітей шкільного віку здобуттям загальної середньої освіти адміністрація школи разом з органом місцевого самоврядування веде облік дітей та підлітків віком від 6 до 18 років, та дітей яким до 1 вересня виповнюється 5 років, списки кожного року погоджуються і звіряються з сільською радою, щоб уникнути пропусків дітей, а також 100% охопленням їх навчанням. Так, у 2016-2017 навчальному році навчалося 62 учні

(з них у початкових класах школи – 16, у 5 – 9 класах – 35 учнів, у філії с.Кам»яниця - 11 учнів), з них 7 випускників.

Основними суб’єктами діяльності закладу є педагогічний та учнівський колективи.

Завдання педагогічного колективу - забезпечення міжособистісної суб’єктної взаємодії вчителя і учня, спрямованої на створення соціокультурного середовища для саморозвитку та самостановлення особистості кожного вихованця як суб’єкта активної навчально-виховної діяльності та суспільних відносин, здатного до самопізнання, самовизначення, і самовдосконалення.

З цією метою в школі організований підготовчий курс навчання для майбутніх першокласників. Вчителі початкової ланки, які беруть у новому навчальному році перший клас, з листопада місяця працювали з дітьми, які прийдуть у школу. У цьому році підготовчу роботу з дошкільнятами проводили вчителі С.Рендак, Л.Ланцута. Крім того вчителями проводилася роз’яснювальна і організаційна робота з батьками майбутніх першокласників.

У 2016 – 2017 навчальному році працювало 18 педагогічних працівників ( 2 за сумісництвом) та 7 працівників з числа обслуговуючого персоналу за основним місцем роботи, шкільний бібліотекар та медична сестра за сумісництвом. На період опалювального сезону у школі працювало 3 сезонні кочегари.

В школі працює сайт Микитицької школи, на сторінках якого розкрито діяльність нашого закладу, висвітлюються новини з життя шкільного колективу. Сайт систематично поповнюється новими сторінками шкільних свят і буднів.

Заклад укомплектований на 100 відсотків педагогічними кадрами. Всі педагоги читають предмети відповідно отриманих дипломів та записів у трудовій книжці.

При розподілі тижневого навантаження, як попереднього, так і остаточного, на педагогічній раді, враховано науково – методичний рівень педагогічних працівників, відповідність проходження курсової підготовки, рівень професійного росту.

Педагогічні працівники мають такий освітній рівень:

- вища освіта – 18 вчителів,

Вищу кваліфікаційну категорію мають – 9 вчителів,

першу кваліфікаційну категорію – 3 вчителі,

другу кваліфікаційну категорію – 4 вчителі,

спеціаліст – 1 вчитель

середню спеціальну – 1 вчителі,

двоє педагогів мають звання «старший вчитель»,з них один - «вчитель – методист».

В школі забезпечуються права педагогічних працівників на підвищення кваліфікації. Створені умови для підвищення фахової майстерності педагогів. Вчителі підвищують свою фахову майстерність проходячи курсове підвищення кваліфікації з предметів, що викладають, згідно поданих заявок та перспективного плану роботи школи.

Пройшли курсове підвищення кваліфікації -

Рік

Прізвище, ініціали вчителя

Предмет

2016

Ланцута В.В.

Учитель музичного мистецтва

Готюк М.І.

Учитель трудового навчання,технологій та креслення

Петронюк Р.Г.

Зар. літ – ра та рос.мова

Центкевич І.В.

Вчителі фізики та математики

2017

Яцюк Л.І.

Заступників директорів з НВР

Ланцута В.В.

Директори ЗНЗ

Пасічник І.А.

Учителі поч.класів, включаючи предмет «Інформатика»

На початок 2016 – 2017 навчального року в школі укомплектовано 6 класів.

З них: 1-4 класи філії с.Кам»яниця навчалися за індивідуальною формою навчання.

2-4 класи школи навчалися за індивідуальною формою навчання.

5-9 класи – 5 класів,

За індивідуальною формою ( навчання на дому) навчалось 2 учнів.

Навчання завершили всі учні .

Протягом 2016-2017 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно орієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2016 року до першого класу було зараховано 10 дітей, яким виповнилося 6 років.

За підсумками навчального року всі учні школи показали хороший рівень досягнень.

Протягом року наші учні приймали участь в різних конкурсах, олімпіадах, змаганнях. І як для нашої маленької школи добилися значних результатів.

1. І районний тур конкурсу краєзнавчо – дослідницьких робіт Всеукраїнської експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна»

НАПРЯМОК: «Географія рідного краю» - ІІІ місце, учениця 7 класу Яцюк Валерія за роботу «Лебеді мого дитинства» ( керівники Л.Яцюк, В.Бондарчук)

2. І місце в районних змаганнях з баскетболу ( дівчата ) серед збірних команд загальноосвітніх шкіл І-ІІ ступенів районної Спартакіади школярів 2016 – 2017 н.р.

3. ІІІ місце в районних змаганнях з баскетболу (юнаки) серед збірних команд загальноосвітніх шкіл І-ІІ ступенів районної Спартакіади школярів 2016 – 2017 н.р.

4. ІІІ місце в районних змаганнях з шашок серед збірних команд загальноосвітніх шкіл І-ІІ ступенів районної Спартакіади школярів 2016 – 2017 н.р.

5. ІІІ місце у районних змаганнях з шашок серед учнів ЗНЗ І-ІІ ступенів, дипломом ІІІ ступеня нагороджується Тимощук Катерина

6. ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з географії Тимощук Катерина учениця 9 класу, вчитель Бондарчук В. Б.

7. Обласна новорічно-різдвяна виставка «Новорічна композиція»

та Всеукраїнська виставка-конкурс «Український сувенір» у номінації «Новорічна іграшка» - ІІІ місце Шнирук Софія – 2 клас

8. Обласний конкурс з тканепластики «Оксамитовий рай» Номінація «Печворк» (клаптикове шиття) в ікова категорія 6 – 9 років 1місце Шнирук Софія – 2 кл.

9. Дипломом першого ступеня за перемогу в обласному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання нагороджений учень 9 класу Демидюк Микола, вчитель М.Готюк.

10. І місце у ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з трудового навчання. Демидюк Микола – 9 клас, вчитель М.Готюк.

11. І місце в окружному конкурсі – огляді читців – декламаторів «Живи, Кобзарю, в пам»яті людській» - грамотою нагороджено колектив школи, вчитель - Людмила Ланцута.

12. І місце в районному конкурсі – огляді читців – декламаторів, юних поетів «Живи, Кобзарю, в пам»яті людській» у номінації «Інсценізація творів Т.Г.Шевченка»( старша вікова група) - вчитель - Людмила Ланцута.

13. ІІІ місце в обласному конкурсі «Перло многоцінне», номінація «публіцистика» - Ланцута Оксана – 9 клас, вчитель - Лідія Пащук.

14. ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з математики Яцюк Валерія учениця 7 класу, вчитель Іван Центкевич.

15. Збірна команда школи нагороджена дипломом відділу освіти Дубенської райдержадміністрації за ІІ місце у районних змаганнях з легкої атлетики. Вчитель Л.Ланцута

16. Збірна команда школи нагороджена дипломом відділу освіти Дубенської райдержадміністрації за ІІІ місце за підсумками проведення районної Спартакіади школярів 2016 – 2017 н.р. серед ЗОШ І-ІІ ступенів. Вчитель Л.Ланцута

ПЕДАГОГИ

1. Грамота відділу освіти за ІІІ місце у ХІV районній виставці – ярмарку «Освітянські обрії Дубенщини – 2017» у номінації «Робота з обдарованими учнями» - Готюк Галина Миколаївна, вчитель початкових класів.

2. Диплом Рівненської обласної держадміністрації управління освіти і науки України за ІІІ місце в обласному конкурсі – ярмарку педагогічної творчості в номінації «Робота з обдарованими учнями» - Готюк Галина Миколаївна, вчитель початкових класів.

3. Участь в конкурсі «Вчитель року» - З.Тишковець – номінація «початкові класи», Л.Яцюк – номінація «біологія».

4. Подяка Управління освіти і науки Рівненської обласної держадміністрації Готюку Михайлу Івановичу за сприяння розвитку учнівської творчості та значний внесок у підготовці переможця обласного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання.

Діти були активними учасниками Всеукраїнського міжнародного конкурсу «Олімпус» та «Олімпусик».

Перемоги наших учнів на різних етапах олімпіад та конкурсів говорять про те, що в нас розумні і творчі діти та хороші наставники.

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у Микитицькій школі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів на уроках трудового навчання, під час благоустрою квітників, території школи, розширення знань про професії на уроках.

Значна профорієнтаційна робота з учнями, високий рівень підготовки випускників свідчить про те, що за минулий навчальний рік усі 3 випускників працевлаштовані.

В школі створюються необхідні умови для забезпечення варіативності навчання. Зокрема у навчальному плані передбачено варіативну складову, предмети якої визначаються потребами побажань батьків та учнів. Минулого року з варіативної складової були взяті додаткові години на вивчення таких предметів:

- українська мова в 5 класі - 0,5 год;

- англійська мова в 5 класі - 0,5 год;

- історія України в 5 класі - 0,5 год;

- українська мова в 6 класі - 0,5 год;

- англійська мова в 6 класі - 0,5 год;

- історія України в 6 класі - 0,5 год;

- англійська мова в 8 класі – 0,5 год;

- українська мова в 9 класі – 0,5 год.

Адміністрація школи всіляко заохочує вчителів щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій та їх елементів у навчальний процес. Добре усвідомлюючи, що розбудова української національної школи вимагає від кожного педагогічного працівника високого рівня компетентності в питаннях навчання і виховання юних патріотів і просто громадян України, педагогічний колектив працював над виконанням основних положень Закону України “Про загальну середню освіту”, Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, Закону “Про освіту”, науково - методичною проблемною темою школи «Впровадження інноваційних технологій як шлях до розвитку творчої особистості». У школі діє певна система методичної роботи. Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада школи. До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, районних методичних об”єднань.

У школі працювали методичні об”єднання

вчителів початкових класів (керівник Рендак С.А.);

вчителів природничо- математичного циклу (керівник Центкевич І.В.)

вчителів суспільно-гуманітарногоо циклу (керівник Ланцута Л.М.);

класних керівників (керівник Бондарчук В.Б.);

Традиційним є взаємовідвідування уроків колег, що дає змогу визначити ефективність вибраних вчителем методів проведення уроку, перейняти нове, прогресивне із педагогічної науки та практики, виявити недоліки, проблеми, враховувати їх під час власних занять. Методична рада під час роботи керувалася новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти . Одні з питань, що розглядалися протягом року на методоб»єднаннях вчителів початкових класів були «Формування творчої активності школярів у навчально-виховному процесі», «Нестандартні форми роботи на уроках початківців», на методоб»єднаннях вчителів суспільно-гуманітарного циклу «Психолого-педагогічні основи навчальної діяльності вчителя на сучасному уроці», «Впровадження в практику педагогічного колективу елементів новітніх технологій», «Урізноманітнення форм і методів організації навчальної діяльності учнів»; вчителів природничо-математичного циклу «Зміст міжпредметних зв»язків природничо-математичного циклу», «Гармонійний розвиток особистості через пізнання природи». Зміст роботи МО наповнений активними формами роботи, колективним моделюванням уроків, проведенням відкритих уроків.

Результативною була робота даних методичних об”єднань. Учителі проводили відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками.

Педагоги школи стараються йти в ногу з життям. Впроваджують у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. Вчителі школи школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях , творчих групах, конференціях тощо Педагоги школи є активними учасниками ярмарки «Освітянські обрії Дубенщини ».

У 2016 – 2017 навчальному році атестувалось, згідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників затвердженого наказом Міністерства освіти і науки молоді та спорту України від 20 грудня 2011 року № 1473 ( із змінами. затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2013 року № 1135) 3 вчителів. За результатами атестації З.Тишковець підтверджено “вищу кваліфікаційну категорію”, Петронюк Р.Г. та Центкевичу І.В. присвоєно “другу кваліфікаційну категорію”. Атестувалась шкільний бібліотекар. За результатами атестації А.Козуб відповідає займаній посаді бібліотекаря ІІ категорії.

Серед основних завдань загальної середньої освіти є виховання громадянина України, виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, свідомого ставлення до обов»язків людини і громадянина, виховання шанобливого ставлення до родини, народних традицій та звичаїв, рідної мови, національних цінностей українського народу, виховання свідомого ставлення до свого здоров»я та здоров»я інших, формування навичок і засад здорового способу життя. Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов»язків у значній мірі залежить від правильного визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу, тому пріоритетним питанням у виховній роботі школи залишається забебзпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації. У зв»язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

- Морально – етичне виховання.

- Художньо – естетичне виховання.

- Громадянсько – патріотичне виховання.

- Трудове виховання.

- Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

- Екологічне виховання

Ця робота здійснювалася на уроках історії, української мови та літератури, світової літератури, правознавства та інших, проводилися тематичні класні години, дитячі ранки, конференції, диспути в урочний та позаурочний час. Особлива увага зверталась на виконаня національної програми. Традиційні « Українські вечорниці», гра-екскурсія «Українська минувшина», тиждень народознавства, козацькі забави, Різдвяний вертеп, ранок «Рідна мова», «Ми чуємо тебе, Тарасе, крізь століття» .

В школі проводилися такі загальношкільні заходи : Свято квітів «Від квітів запашних - до миру на Землі» , до Дня вчителя « Дякую, вчителю Тобі», святкова ярмарка до дня Української армії, розважально - конкурсна програма «Хто зверху» до дня Святого Валентина, святковий концерт до свята 8 Березня , година пам”яті «Небесна сотня в вирій полетіла». Проводиться робота з формування ціннісного ставлення до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю. Учні доглядають за пам’ятником полеглим воїнам у с.Турковичі, до 70 –річчя Дня Перемоги над нацизмом проводилась година історичної пам’яті « Свята Пам’ять Перемоги». Учні та вчителі привітали ветеранів війни Бухар Галину Іванівну та Стрільчука Кузьму Дем’яновича. Учні у курсі всіх подій у країні. Проведено Лінійку Пам’яті Небесній Сотні та загальношкільний захід « Вони воюють та помирають за Україну . Проведено ряд класних годин на цю тематику. Виготовлено тематичний стенд Пам’яті Небесної Сотні. Також проводиться робота по формуванню ціннісного ставлення до природи, відчуття особистої причетності до збереження природних багатств, екологічної культури, усвідомлення вихованцями себе невід’ємною частиною природи.

Учні школи дотримуються Статуту та Правил внутрішнього розпорядку. Завдяки організації належної роботи з боку педагогічного колективу та батьків протягом навчального року відсутні пропуски без поважних причин. Всі пропуски мають документальне підтвердження - мотивуються поясненням батьків або довідкою від лікаря (зберігаються в особовій справі учня на протязі навчального року).

Класні керівники періодично відвідують учнів вдома, спілкуючись із батьками вирішують назрілі проблеми з превентивного, правового виховання школярів. Під час годин спілкування класні керівники розглядали питання щодо профілактики учнями, схильними до правопорушень, випадки порушення дисципліни в школі, сім’ї та поза школою. Щороку в школі проводиться тиждень правових знань. Регулярно проводиться профілактика правопорушень та шкідливих звичок. В результаті постійної профілактичної роботи, співпраці з органами внутрішніх справ, батьками, учнів схильних до правопорушень, по мікрорайону школи немає.

Жоден з учнів Микитицької ЗОШ І-ІІ ступенів не стоїть на обліку у дитячій кімнаті міліції (ДКМ).

Одним із педагогічно доцільних способів організації учнівського колективу є учнівське врядування. Саме воно забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої і систематичної участі у вирішенні важливих питань класу і школи. Надає кожному школяреві можливість продемонструвати унікальність своєї особистості, набути певного досвіду спілкування, відчути відповідальність за свої вчинки.

В нашій школі діє волонтерський загін «Гілочки калинові».

Членами цього загону організовується і контролюється чергування учнів по школі, організовується дозвілля школярів в позаурочний час. Підсумки чергування підбиваються на щотижневій лінійці і облікуються у рейтингу класних колективів.

З метою поглиблення знань учнів проводились предметні тижні згідно графіка.

Виконання вимог Державного стандарту освіти, підготовка учнів до подальшої освіти і трудової діяльності забезпечується наявністю необхідної матеріально - технічної бази школи. В школі працюють навчальні кабінети: фізики та інформатики, хімії та біології, української мови та літератури, кабінет історії та географії, початкового навчання, комбінована майстерня, спортивна кімната, фізкультурний та географічний майданчики. Батьківським комітетом надається матеріальна допомога в обладнанні кабінетів.

Адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані.

За рахунок благодійних коштів батьків здійснюється ремонт шкільної оргтехніки, поточні ремонти класів і коридорів школи, закупівля миючих дезінфікуючих засобів для харчоблоку; здійснюється ремонт в ході підготовки до нового навчального року. З цією метою було придбано все необхідне для ремонту.

В цьому році під час підготовки школи до нового навчального року проведено значну роботу з поточного ремонту внутрішніх приміщень школи. Для цього батьки надали спонсорську допомогу в придбанні матеріалів для поточного ремонту школи. На даний час проведено поточний ремонт в 6 класах. До 01.07 планується внутрішній поточний ремонт завершити.

Школа забезпечена меблями відповідно до Типових переліків на 50%. Потребує забезпечення комп»ютерною технікою, сучасними партами, стільцями, дошками та іншими меблями відповідно до сучасних санітарних вимог.

Обладнання : майстерня (комбінована) – забезпечена на 80%, недостатнє обладнання спортивної кімнати, всього 10%; навчальні кабінети – 50% .

В зимовий період дотримувався нормальний температурний режим.

Медичне обслуговування учнів школи організовано безкоштовно органом місцевого самоврядування (сільською радою) і здійснюється медичними працівниками ФАПу с.Турковичі. Обслуговування здійснюється своєчасно і на належному рівні. На базі Вербської та Дубенської лікарні діти проходять медичне обстеження . Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої та основної групи. Відповідно до цих списків видається наказ по школі.

Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у школі працює шкільна медична сестра ( 0,25 ставки), яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів. Забезпечує профілактику дитячих захворювань, бере участь у загальношкільних лінійках та проводить заходи з охорони здоров»я.

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров”я, шкільної спартакіади, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ по охороні здоров»я де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом. Цікаво і змістовно відбулося оздоровлення школярів у пришкільному таборі “Орхідея”. Цього року вихованцями табору було 20 чоловік.

Медичне обслуговування працівників школи організовано на базі Дубенської міської поліклініки. Вони щорічно проходять медичний огляд за графіком. Кухар їдальні проходить медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. На проходження медичного огляду кожному працівнику виділяється два дні. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально – виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально – виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують школу з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, сплановано заходи.

На початку навчального року , напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу, регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перд екскурсіями, спортивними змаганнями.У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з охорони праці. Кожен кабінет, майстерня, спортивна кімната має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності .Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Причини виникнення травм з»ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

Всі шкільні об»єкти забезпечені посадовими інстукціями та інструкціями з охорони праці. Громадський інспектор з охорони праці перевіряє стан умов , безпеки праці, додержання працівниками інструкції з техніки безпеки. Створено комісію з розслідування нещасних випадків.

В школі наявні первинні засоби пожежогасіння.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, щоденників поведінки, тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва Микитицькою школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх працівників, від учителя до техпрацівника.

Аналізуючи систему роботи навчального закладу за минулий навчальний рік, з метою виконання перспективного плану роботи школи, завдань та ухвали серпневої конференції педагогічних працівників, виходячи із положень Закону України «Про загальну середню освіту» та Статуту навчального закладу, працювати в таких напрямках:

В 2017-2018 н. р.

1.Проводити творчі звіти вчителів, що атестуються.

2. Працювати над формуванням в школярів таких якостей:

- прагнення до навчання упродовж усього життя;

- постійний пошук найкращих шляхів розв’язання життєвих проблем;

- готовність своєю навчальною, а потім і фаховою, працею закласти підмурівок власного соціального успіху і зробити внесок у громадську, державну справу;

- засвоєння знань,самостійності в прийнятті рішень, критичності та культури мислення , розвитку інформаційних і соціальних навичок.

3. Забезпечувати більш співпрацю з сім’єю, церквою та іншими суспільними інструкціями, що допоможе в реалізації слідуючих завдань:

- виховання гідного громадянина своєї країни, який усвідомлює свою належність до неї та пишається цим, любить свою землю, мову, культуру, дбає про її поступ і готовий до оборони її від чужих посягань;

- підготовка до життя в українському суспільстві: виховання свідомого патріота України, озброєного знаннями про минуле, сучасне і перспективи нашого суспільства і держави; чітке поєднання прав і обов’язків; відповідальність перед суспільством виховання дисциплінованої, принципової і мужньої людини.

Хочу висловити слова щирої вдячності

1. «Дубенському краю» за надання новорічних подарунків учням школи.

2. Особлива подяка всім батькам наших учнів за надання спонсорської допомоги для потреб школи і на ремонт.

Кiлькiсть переглядiв: 416

Коментарi